.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
افزایش گردشگر نوروزی در شهرستان نور

رئيس ستاد تسهيلات سفرشهرستان نور گفت: از ابتداي نوروز تاكنون تصادف منجر به جرح و فوت نداشتيم.

به گزارش شمال نیوز، عبدالله ملكي ظهر امروز در جلسه ستاد تسهيلات سفر اين شهرستان با بيان افزايش ورود مسافران نوروزي نسبت به سال گذشته اظهار داشت: با به كارگيري خوب پرسنل انتظامي و پليس راهور و نيز پليس راه تاكنون گزارشي از تصادفات منجربه جرح وفوت گزارش نشده است.

وي افزود: هم‌اكنون با تبيين برنامه‌هاي مناسب و استقرار پست‌هاي امدادي و راهنماي مسافران شهرستان نور در حال پذيرايي از مسافران و گردشگران نوروزي است و مشكل خاصي وجود ندارد.

ملكي خاطرنشان كرد: برنامه‌ريزي صحيح، تجهيز و آمادگي تمام امكانات براي ارائه خدمات شايسته به مسافران و گردشگران علاوه بر رضايت‌مندي آنان و ايجاد يك خاطره‌اي خوش از سفر، گسترش صنعت توريسم و رونق اقتصادي منطقه را به دنبال دارد، به گونه‌اي كه در بازديد ناظر عالي ستاد تسهيلات نوروزي كشور خدمات ارائه شده در اين شهرستان مطلوب گزارش شد.

فرماندار نور با اشاره به غناي فرهنگي مردم استان مازندران و شهرستان نور اظهار داشت: مردم اين خطه در مهمان‌نوازي شهرت فراواني دارند.

وي اظهار داشت: دربازديدي كه معاون صنايع دستي سازمان ميراث و گردشگري كشور و بازرس ويژه ستاد تسهيلات نوروزي كشوراز كمپ مركزي هلال احمر، مدارس، ستادهاي اسكان و هتل‌ها و اقامت‌گاه‌ها و پذيرايي‌ها داشتند خدمات ارائه شده مطلوب بود و رضايت داشتند.

فرماندار نور از فعال بودن نانوايي‌هاي كشيك، جايگاه‌هاي سوخت بيمارستان و مراكز درماني و خدماتي شهرستان خبر داد و گفت: بازرسان بازرگاني و مجمع امور صنفي و ستاد تسهيلات و تعزيرات حكومتي از مراكز تهيه و توزيع، خدماتي، بهداشتي و ساير بازرسي مداوم دارند و گزارشات نيز به ستاد ارسال مي‌شود.

وي گفت: شهرستان نور قابليت پذيرش و اسكان 12 هزار نفر را دارد كه تقريبا اين ظرفيت كامل شده است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.126 seconds.